"C", de nieuwste letter voor aanduiding v/e leeftijdsgroep, staat voor conncected, community-oriented, content-centric, computerized, communicating, always clicking. Generatie C communiceert anders, denkt anders en werkt anders. En ze zal haar privacy opgeven zonder daar zelfs maar bij na te denken. 

C'ers zijn geboren na 1990 en kennen geen andere werkelijkheid dan het internet, mobiele apparaten en social networking. Zij zullen daar per dag zo'n zes uren mee bezig zijn. In 2020 zullen zij volgens Booz & Co 40% uitmaken van de bevolking in Europa, de VS en de BRIC-landen Brazilië, Rusland, India en China.

Booz ziet daaruit vijf trends voortkomen:

1. Iedereen blijft rond de klok 'connected' via mobiele telefoon en het internet
2. Sociale (inter)netwerken blijven groeien, iedereen zal 200 tot 300 contacten hebben
3. Het elektronische dataverkeer explodeert
4. Privacy sneuvelt omdat er veel voordelen zijn aan het vrijgeven van je gegevens, ook in real time 
5. Omdat je veel verschillende apparaten gebruikt, gaat je persoonlijke data naar 'the cloud'.

Lees alles bij de bron; 6minutes.be