Virgin Atlantic heeft 13 medewerkers ontslagen zich zich op Facebook negatief uitlieten over passagiers en de kwaliteit van het onderhoud van vliegtuigen. Volgens de medewerkers waren passagiers “smelly and annoying”. Ook zeiden ze dat de vliegtuigen vol kakkerlakken zaten. De opmerkingen kwamen in de openbaarheid omdat ze ook verschenen op de ‘wall’ (een soort prikbord) [...]

Lees het orginele artikel in deze nieuwsfeed op het weblog 'digitale zaken' van Marie José Klaver bij NRC Handelsblad

 

Virgin Atlantic virginatlantic.jpgheeft 13 medewerkers ontslagen zich zich op Facebook negatief uitlieten over passagiers en de kwaliteit van het onderhoud van vliegtuigen. Volgens de medewerkers waren passagiers “smelly and annoying”. Ook zeiden ze dat de vliegtuigen vol kakkerlakken zaten. De opmerkingen kwamen in de openbaarheid omdat ze ook verschenen op de ‘wall’ (een soort prikbord) van enkele leden. Ook British Airways is in opspraak gekomen vanwege uitlatingen van personeel op Facebook. In de Facebook-groep British Airways London Gatwick Ground Staff is kritiek te lezen over de nieuwe Terminal 5 op luchthaven Heathrow.

(Foto van Bryan)


Posted: 2008-11-04 14:54:58


Read Full Article

Abonneer je nu op onze wekelijkse nieuwsbrief!
captcha