Dutch Digital Agencies (DDA) vroeg haar leden naar de belangrijkste thema's voor 2015. Tot het einde van het jaar publiceren we hieruit de leukste quotes.

Deel 3: Internet of Everything

In 2015 zullen naar schatting meer dan 25 miljard apparaten digitaal met elkaar zijn verbonden. We stevenen af op een toekomst vol slimme horloges, thermostaten en zelfs complete steden. Internet of Everything wordt onze manier van werken, leven en leren. We praten er al een tijdje over, maar gaat het nu echt gebeuren?

Deel 4: The Shift in Sharing 

Elke minuut worden er 20.000 foto geupload op Tumblr, 104.000 foto’s gedeeld op Snapchat en bijna 2,5 miljoen Facebook posts gepubliceerd. Het social media tijdperk is dan ook nog lang niet voorbij en blijft ook in 2015 een belangrijke marketingtool voor bedrijven. Wat zijn de belangrijkste trends voor het aankomende jaar volgens jullie?

Deel 5: Dealing with Data

Anno 2014 is het niet moeilijk om te achterhalen waar we wonen, wat onze relatiestatus is, wanneer we jarig zijn en wat we op ons verlanglijstje hebben staan. Amazon, Coolblue, Bol.com; ze zijn dol op data want willen ons zo persoonlijk mogelijk bedienen. Maar wat betekent dit voor de marketeer? Welke ontwikkelingen zien we het komende jaar?

Alles bij de bron; AdFormatie